Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

In With Coral

Γεια σας και πάλι!! Ο καιρός συνεχίζει να είναι υπέροχος και εγώ έχω περισσότερη όρεξη να φοράω έντονα χρώματα είτε στα ρούχα μου είτε στα νύχια μου και φυσικά στα χείλη μου. Για αυτό λοιπόν σκέφτηκα να σας αναφέρω ένα μολύβι χειλιών από τη Maybelline, το IN WITH CORAL No 420.

Είναι ένα ροζ-κοραλί χρώμα που φωτίζει αυτομάτως το πρόσωπο μου, και το χρησιμοποιώ φυσικά, κάθε ώρα της ημέρας. Το μεγαλύτερο μολύβι κραγιόν της αγοράς πήγε αυτήν την κατηγορία στο επόμενο level, κάνοντας το πιό χοντρό, πιο ενυδατικό και πολύ μεγάλο. Όταν το χρησιμοποιείς αισθάνεσαι πως κρατάς κραγιόν και όχι μολύβι αν και η χρήση του είναι διπλή.

Η αίσθηση στα χείλη είναι καταπληκτική γιατί το χρώμα είναι πολύ πλούσιο και ένα μόνο πέρασμα αρκεί για να κρατήσει πολλές ώρες. Το τελείωμα του είναι κρεμώδες αλλά μάτ, κάτι που λατρεύω και καθώς περνά η ώρα εξακολουθείς να νοιώθεις τα χείλη ενυδατωμένα. Επίσης η μυρωδιά του είναι τρομερή.

Η τιμή του είναι μόνο στα 5.99€ και σίγουρα θα προμηθευτώ και άλλα χρώματα. :)

xoxo
Cindy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου