Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

#1 EMPTIES... - ΆΔΕΙΑ ΠΡΟΙΌΝΤΑ.


Γεια σας!!! Τι κάνετε; 1μήνα ακριβώς έχω να γράψω... το παράκανα λιγάκι..Forgive me!! Σκέφτηκα λοιπόν, να επιστρέψω με ένα post που θα μιλάει για τα άδεια προιόντα. Τα προιόντα δηλαδή που κατάφερα να τελειώσω. Η αλήθεια είναι πως σπάνια αδειάζω ένα προιόν, πάντα τα αφήνω στη μέση και αγοράζω καινούργια. Οπότε μιας που τα κατάφερα είπα να σας τα δείξω.

Lets begin...


MAKE UP



 1. TommyG No 01: Αγαπημένο make up με τέλεια κάλυψη, κράταει για ώρες και αφήνει ματ τελείωμα. Το έχω αναφέρει και στο παρελθον σε άλλο ποστ. Θα το αγοράσω σίγουρα ξανά. Η συσκευασία του έχει αλλάξει τώρα και έχει παραπάνω ml.

2. ADRIANA KAREMBEU No 003: Με αυτό το προιόν δεν έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Για κάποιο λόγο κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα τα μάτια μου με έτσουζαν. Δεν ήταν τόσο καλυπτικό όσο το περίμενα αλλά για κάθε μέρα ήταν μια χαρά. Μάλλον δεν θα το προτιμήσω πάλι.

3. Essence all about matt! 20 matt nude: Ένα αγαπημένο και οικονομικό προιόν, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Αφήνει ένα φύσικο αποτέλεσμα με ματ τελείωμα.Σίγουρα θα το προτιμήσω πάλι.

BEAUTY PRODUCTS


1. CALENIC self-tan: Έχω μια αγάπη με τα αυτομαυριστικά. Πολύ καλό προιόν, δεν κιτρινίζει το δέρμα και έχει ελαφριά μυρωδιά. Συνήθως αυτά μυρίζουν περίεργα. Μάλλον θα το αγοράσω ξανά όταν μου τελειωσει και ένα άλλο που έχω.

2. OLAY conditioning milk, γαλάκτωμα καθαρισμού: Δεν μου άρεσε καθόλου με έτσουζαν τα μάτια μου κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα, και μου άφηνε υπολείμματα από το make up. Βέβαια μπορεί να μην ταίριαξε στην δική μου επιδερμίδα. Δεν θα το αγοράσω ξανά.

3. Batiste Dry Shampoo: Δεν έχω να πω πολλά, λατρεύω όλη τη σειρά τους και θέλω πάντα να έχω ένα ξηρό σαμπουάν. Οπότε σίγουρα θα το ξανα αγοράσω.

OTHER BEAUTY STUFF


1. CLINIQUE chubby stick 04 mega melon: Ένα πολύ ωραίο ενυδατικό κραγιόν. Ωραίο καλοκαιρινό χρώμα. Η τιμή του στα 19.90 λίγο τσιμπημένη αλλά είναι ένα προιόν που αξίζει.

2. MAYBELLINE Concealer  Super Stay Ivory: Δεν τρελάθηκα για το συγκεκριμένο κονσίλερ. Δεν μου άρεσε που έπρεπε να το δουλέψεις πολύ γρήγορα διαφορετικά θα εξαφανιζόταν. Μάλλον θα προτιμήσω κάποιο άλλο την επόμενη φορά.

3. FARMASI Camouflage Concealer 02: Πρώτη φορά το χρησιμοποίησα και μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν αρκετά οικονομικό και σίγουρα θα το αγοράσω πάλι

Αυτά ήταν τα άδεια προιόντα μου. Εσείς τι καταφέρατε να αδειάσετε το τελευταίο καιρό?
Τα λέμε σε επόμενο post...


xoxo
Cindy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου