Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

New Beauty Entries - Avon



Hello!!! Πώς είστε; Σήμερα είναι αρκετά μελαγχολικός ο καιρός και για να μου φτιάξει λίγο η διάθεση σκέφτηκα να σας μιλήσω πάλι για καλλυντικά, το αγαπημένο μου θέμα άλλωστε!! Απέκτησα κάποια πραγματάκια από την Avon και λέω τι καλύτερο από το να τα μοιραστώ μαζί σας.
Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν έχω κάποια σχέση με την εταιρεία...Αν δω και μου αρέσει κάτι το αγοράζω!!

Lets get started!!



1. Lip Crayon Ultra Color

  
Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να σας πω με σιγουρια την γνώμη για τα συγκεκριμένα, ωστόσο τα δοκίμασα από μία φορά το κάθε μολύβι κραγιόν και διαπίστωσα πως είναι πολύ ενυδατικά, τα απλώνεις πολύ εύκολα και δεν χρειάζεται να εχεις βάλει και μολύβι χειλιών από κάτω. Δεν χρειάζεσαι ξύστρά απλά με εύκολο τρόπο τα γυρνάς. Η απόδοση τους είναι μέτρια και χρειαζεσαι πολλές στρλωσεις για να φανεί λίγο έντονο το αποτέλεσμα.



2. Lipstick Ultra Color - tropical paradise


Έχουν τοσο όμορφη συσκευασία αυτά τα κραγιόν που σου θυμίζουν καλοκαίρι!! Είναι αρκετά creamy και λαμπερά.. Για μένα χρειάζεται σίγουρα μολύβι χειλιών από κάτω, για να φαινοντε τα χειή πιο γεμάτα. Η απόδοσή τους είναι αρκετά καλή.



3. Glow blusher bronzer duo 

  
Αυτό το  blusher-bronzer θα γίνει σίγουρα από τα αγαπημένα μου... Είναι κατάλληλο για contour, για να δώσεις μια ηλιοκαμμένη όψη σε όλο το πρόσωπο και το ρουζ είναι το ιδανικό χρώμα για όλες τις ώρες!!


4. AEROVOLUME Mascara +  Tropical Paradise kohl eye liner- sea green


 Η mascara AeroVolume υπόσχεται ένταση και όγκο στις βλεφαρίδες, δεν μουτζουρώνει και είναι αδιάβροχη.
Το μολύβι ματιών είναι ένα σκούρο πράσινο και είναι ιδανικό με το σφουγγαράκι που έχει από πίσω να το απλώνεις σα σκιά.


 5. Hand Cream + 3 in 1 Cleansing Lotion


Για το τέλος άφησα μια κρέμα χεριών με άρωμα κόκκινο τριαντάφυλλο και ροδάκινο, είναι όμορφη και μικρή η συσκευασία του και είναι ιδανική για να την έχω πάντα μαζί μου. Έπειτα είναι το καθαριστικό προσώπου 3 σε 1 με αλόη και τζιντζερ, καθαρίζει και διώχνει το make up και ταυτόχρονα τα ενυδατώνει.

Αυτά ήταν τα καινούργια beauty προιόντα που προστέθηκαν στη συλλογή μου...
Ελπίζω να σας άρεσαν...
Τα λέμε σε επόμενο ποστ......

xoxo
Cindy

1 σχόλιο: