Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

My current hair routine!!!


Γεια σας!!! Σαν πρώτο θέμα αποφάσισα να μιλήσουμε για μαλλιά!Συγκεκριμένα για τα δικά μου τα μαλλιά! :P Τους τελευταίους μήνες έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά! Ας σας πως λίγο την ιστορία των μαλλιών μου....3χρόνια τα είχα κόκκινα, μέχρι που τα βαρέθηκα και τα έκανα με ξανθό ομπρέ!! Ήταν πολύ ωραία μπορώ να πω... μέχρι που τα βαρέθηκα πάλι και αποφάσισα να τα κάνω μαύρα με ξανθό ομπρέ....δείτε και τη φώτο

Μέσα σε μία μέρα απο κόκκινο έγινε έτσι... 3 ντεκαπάζ και 3 ρεφλέ.... Μπορώ να πω ότι μου άρεσε στην άρχη (αν και οι περισσότεροι είχαν αντίθετη γνώμη με εμένα...oh well!!!! ).
Για να μην τα πολυλογώ ούτε μήνα δεν το κράτησα έτσι γιατί το μαλλί μου είχε καταστραφεί και φοβήθηκα ότι δε θα μου μείνει τρίχα.Αποφάσισα λοιπόν να τα βάψω ένα ωραιότατο καστανό σκούρο και με τη  βοήθεια των προίοντων που θα σας δείξω τα έσωσα!!!!




 Αυτά τα τρία μου άλλαξαν το μαλλί!! Το αμυγδαλέλαιο είναι θαυματουργό,το βάζω 3 ώρες πριν λουστώ και το αποτέλεσμα είναι τρομερό!! Βάζω αρκετό σε όλες τις άκρες του μαλλιού μου,τα τυλίγω με μια ζεστή πετσέτα και περιμένω!!! Δοκιμάστε το!!
 Το Gliss το χρησιμοποιώ σε νωπό μαλλί!Χρειάζεται μια μικρή ποσοτήτα μόνο και καταλαβαίνεις διαφορά!! Έχει μέσα υγροποιημένη κερατίνη η οποία ανανεώνει την καταστρεμμένη τρίχα!!
 Τέλος έχει σειρά το Timotei! Το χρησιμοποιώ λίγο πριν στεγνώσω τα μαλλιά μου...Το καλό είναι οτι μπορείς να το βάλεις σε νωπά και σε στεγνά μαλλιά και το προστατεύει από την θερμότητα!Μου αρέσει γιατί την ισιωτική μου την χρησιμοποιώ συνέχεια και το μαλλί μυρίζει πάντα τέλεια!!!!
 Αυτά για την ώρα...
Φιλάκιαα.. CINDY!!! xoxoxo



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου