Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

My top 5 foundations!!

Hello!!! Τόσα χρόνια που πειραματίζομαι με το βάψιμο έχω δοκιμάσει πολλά (και όταν εννοώ πολλά,εννοώ πολλάάά) foundations ή make up ή όπως αλλιώς θες να το πεις :P !! 
Το foundation μου θέλω να είναι ματ, να μην γυαλίζει καθόλου το προσωπό μου έστω και μετά από λίγες ώρες εφαρμογής και με αρκετή κάλυψη!!(Έχουμε και λίγες ατέλειες...)Μερικά μου έκαναν,άλλα όχι και τόσο μέχρι που κατέληξα στα 5 αγαπημένα μου και σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας κυρίως για μεικτές επιδερμίδες foundations!!!













 1. L'OREAL INFALLIBLE 24H-MATTE (12.99Ε). Αυτό το make up έχει γίνει κιόλας από τα αγαπημένα μου. Το αγόρασα πριν λίγες μέρες και το έχω λατρέψει! Αρχικά να πω ότι έχει 35ml όπου όλα σχεδόν έχουν 30.Η κάλυψη του είναι πάρα πολύ καλή, ελέγχει την λιπαρότητα και διαρκεί ώρες!

2. TOMMY G OIL FREE FOUNDATION (13.00Ε). Το συγκεκριμένο το αγοράζω δεύτερη φορά. Είναι κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες κυριώς. Η κάλυψή του είναι τρομερή,δεν επιβαρύνει την επιδερμίδα και κυρίως δεν αφήνει γυαλάδα.Το μόνο ελάττωμα είναι ότι το περιεχόμενο του είναι λίγο στα 15ml αλλά αξίζει.

3. DIORSKIN FOREVER (43E). Ένα ακριβό make up ίσως να μην αξίζει η τιμή του τόσο αλλά είναι αρκετά καλό,με μέτρια κάλυψη και με ματ τελείωμα.

4. ERRE DUE NEVERENDING FOUNDATION (18.50Ε). Τι να πω για το συγκεκριμένο..αγαπημένο!! Απλώνεται εύκολα,έχει λεπτή κρεμώδη υφή και καλύπτει και αυτό τέλεια! Στεγνώνει αμέσως,περιέχει μέσα πούδρα και κάνει για όλους τους τύποθς δέρματος!!


5. BELL ROYAL MAT MAKEUP (5.50E). Άφησα τελευταίο το πιο οικονομικό, ένα makeup με αλόε βέρα!! Πάρα πολύ καλό κυρίως για πρωινή χρήση. Η κάλυψή του είναι μέτρια όμως είναι ματ και κάνει το πρόσωπο να μοιάζει πορσελάνινο!! Το συνιστώ!!

Τέλος έχω να προσθέσω ότι το foundation μου το χρησιμοποιώ είτε με πινέλο είτε με το beautyblender για καλύτερη εφαρμογή!!
 
THANK YOU.....xoxo
                              CINDY!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου