Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

8 Τρόποι Για Να «Νικήσετε» Τους Πόνους Της Περιόδου!


Γεια σας!! Σκέφτηκα σήμερα να σας γράψω για την περίοδο και πώς μπορούμε με κάποιους τρόπους να αντιμετωπίσουμε τους πόνους που πιστεύω οι περισσότερες έχουμε!
Πρώτη μέρα περιόδου και ο πόνος χαμηλά ξεκινάει και θέλετε να μείνετε όλη μέρα στο κρεβάτι αγκαλιά με ένα μαξιλάρι...σωστά;
 Οι μέρες είναι δύσκολες, αλλά με τη σωστή φροντίδα θα περάσουν στο άψε σβήσε.

1. Νερό νερό νερό: Όσο πιο πολύ νερό πίνετε, τόσο καλύτερα. Ο οργανισμός σας θα ενυδατωθεί και τα δυσάρεστα συμπτώματα θα αφανιστούν.

2. Απαλό μασάζ με αιθέρια έλαια: Τα αιθέρια έλαια έχουν πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Εκείνα που βοηθούν στην καταπολέμηση του πόνου είναι η μαντζουράνα, το χαμομήλι, το δενδρολίβανο, το γιασεμί. Κάντε μασάζ στη κοιλιά σας με κυκλικές κινήσεις από τα δεξιά στα αριστερά για να απορροφηθεί το αιθέριο έλαιο. Μετά σκεπαστείτε με μια κουβέρτα και χαλαρώστε!
3. Αντισταθείτε στην καφεΐνη: Εντάξει, δε χρειάζεται να στερηθείτε τον πρωινό σας καφέ, απλά μην το παρακάνετε για το υπόλοιπο της μέρας. Ξέρουμε πως πια η καθημερινότητα χαρακτηρίζεται από πολλούς καφέδες στο χέρι, αλλά για αυτές τις ημέρες... συγκρατηθείτε.

4. Ζεστούλα: Τώρα ειδικά που η θερμοκρασία ξεκίνησε και πέφτει βγάλτε την θερμοφόρα σας. Γεμίστε την με ζεστό νερό και ακουμπήστε την στη κοιλιά σας. Έπειτα φορέστε ζεστά ρούχα και ΜΗΝ περπατάτε ξυπόλητες!!!
5. Καιρός για λίγη γυμναστική: Πολλές γυναίκες έχουν την εντύπωση πως τις δύσκολες μέρες του μήνα δεν πρέπει να γυμνάζονται καθώς αυξάνεται η ροή του αίματος. Παρ'όλα αυτά οι ειδικοί λένε ότι με την γυμναστική μπορεί να μειωθούν οι πόνοι της περιόδου. Καλή επιλογή είναι η αερόβια άσκηση καθώς αυξάνει τις παυσίπονες ορμόνες του οργανισμού, τις ενδορφίνες.
6. Κοιμηθείτε περισσότερο: Το 30% των γυναικών δεν κοιμάται καλά κατά τις μέρες της περιόδου. Αυτό είναι μέγα λάθος για αυτό φροντίστε να ξαπλώνετε και να απολαμβάνετε τον ύπνο σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Στην ανάγκη δοκιμάστε και την ειδική μάσκα για τον ύπνο.

7. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με ασβέστιο: Υπάρχουν πολλές τροφές που περιέχουν ασβέστιο και κρύβονται μέσα στο ψυγείο σας. Αφήστε, που θα κάνει και τα κόκαλά σας ακόμη πιο γερά.

8. Μειώστε το αλάτι: Καλό θα ήταν για αυτές τις ημέρες να απαρνηθείτε ξηρούς καρπούς, πατάτες τηγανιτές και γενικότερα ό,τι περιέχει πολύ αλάτι.
xoxo
Cindy

Πρώτη μέρα περιόδου και... ο εφιάλτης αρχίζει! Φρικτοί πόνοι χαμηλά στην κοιλιά σας κάνουν να ακυρώσετε όλα σας τα ραντεβού αφού το μόνο πράγμα που θέλετε είναι να μείνετε ξαπλωμένες αγκαλιά με το μαξιλάρι σας. Δεν είστε οι μόνες, καθώς μεγάλο γυναικείο ποσοστό κάθε μήνα περνά το μαρτύριο της δυσμηνόρροιας και αναζητά απεγνωσμένα λύση στο πρόβλημα -κάποιες από αυτές τις γυναίκες την βρίσκουν - See more at: http://www.mama365.gr/7207/dysmhnorroia-symvoyles-antimetopishs-toy-ponoy.html#sthash.CjK1NTOP.dpuf
Πρώτη μέρα περιόδου και... ο εφιάλτης αρχίζει! Φρικτοί πόνοι χαμηλά στην κοιλιά σας κάνουν να ακυρώσετε όλα σας τα ραντεβού αφού το μόνο πράγμα που θέλετε είναι να μείνετε ξαπλωμένες αγκαλιά με το μαξιλάρι σας. Δεν είστε οι μόνες, καθώς μεγάλο γυναικείο ποσοστό κάθε μήνα περνά το μαρτύριο της δυσμηνόρροιας και αναζητά απεγνωσμένα λύση στο πρόβλημα -κάποιες από αυτές τις γυναίκες την βρίσκουν - See more at: http://www.mama365.gr/7207/dysmhnorroia-symvoyles-antimetopishs-toy-ponoy.html#sthash.CjK1NTOP.dpuf
Πρώτη μέρα περιόδου και... ο εφιάλτης αρχίζει! Φρικτοί πόνοι χαμηλά στην κοιλιά σας κάνουν να ακυρώσετε όλα σας τα ραντεβού αφού το μόνο πράγμα που θέλετε είναι να μείνετε ξαπλωμένες αγκαλιά με το μαξιλάρι σας. Δεν είστε οι μόνες, καθώς μεγάλο γυναικείο ποσοστό κάθε μήνα περνά το μαρτύριο της δυσμηνόρροιας και αναζητά απεγνωσμένα λύση στο πρόβλημα -κάποιες από αυτές τις γυναίκες την βρίσκουν - See more at: http://www.mama365.gr/7207/dysmhnorroia-symvoyles-antimetopishs-toy-ponoy.html#sthash.CjK1NTOP.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου