Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

#1 Beauty Favorites!!! (February 2016)



Hello!!!!! Τι κάνετε; Είχα πολύ καιρό να σας γράψω και σκέφτηκα να επιστρέψω με τα αγαπημένα προιόντα που χρησιμοποίησα το μήνα που μας πέρασε. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι πολλά αλλά τα συγκεκριμένα δεν υπήρχε μέρα που να μην τα χρησιμοποιήσω.


Θα ξεκινήσω με το καινούργιο μου άρωμα που το πήρα από το ταξίδι μου στο Παρίσι και δεν είναι άλλο από το Black Opium Yves Saint Laurent!!


Τι να πρωτοπώ για αυτό το άρωμα! Το μπουκάλι του και μόνο είναι υπέροχο και κομψό! Είναι ένα Ανατολικο Πικαντικο άρωμα.  Οι νότες κορυφής είναι ροζ πιπέρι, άνθη πορτοκαλιάς και αχλάδι; οι μεσαίες νότες είναι Καφές και γιασεμί; οι νότες της βάσης είναι Βανίλια, πατσουλί και Κέδρος. 
Η διάρκεια του αρώματος είναι πάρα πολύ καλή και το πήρα 60€ με έκπτωση. 

Επόμενο αγαπημένο του μήνα είναι το foundation της L'Oreal Infallible 24H-Matte. Σας έχω μιλήσει πάλι για το συγκεκριμένο στα αγαπημένα μου Foundation. (δες εδώ ).
Δεν το αλλάζω με τίποτα. Η κάλυψη του είναι τέλεια, ματ και κρατάει ώρες.. Ένα make up που το φοράς από το πρωί ως το βράδυ!!

Ακόμη ένα προιόν που το χρησιμοποιώ καθημερινά είναι αυτή παλετίτσα με τα κονσίλερ που βλέπετε πιο πάνω. Μου έχει λύσει τα χέρια!! Την αγόρασα από το Wish  πολύ οικονομικά. Τη χρησιμοποιώ για contouring και highlight, για να καλύψω μαύρους κύκλους και καμιά φορά βάζω μόνο αυτό για να βγω έξω. Όλα σε μια παλέτα.

Στη συνέχεια θα αναφέρω το αγαπημένο μου κραγιόν από την Golden Rose το νούμερο 14 από τη σειρά Velvet Matte. Είναι ένα χρώμα που μπορείς να φορέσεις άνετα πρωί και βράδυ. Ένα ματ κραγιόν αλλά πολύ ενυδατικό και δεν φεύγει με τίποτα. Το αγόρασα από το DUST & CREAM ΚΑΛΑΜΆΤΑΣ .

Τέλος άφησα μία κρέμα σώματος με άρωμα μπισκότου. Είναι από την εταιρεία Sens και το είχα αγοράσει από το Hondos Center . Ένα ελληνικό προιόν όπως αναγράφει. Η μυρωδιά του είναι απίστευτη, μέχρι που σου έρχεται να τη φας. Αξίζει να βρίσκεται στα αγαπημένα του μήνα. Απορροφάται αμέσως και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση.



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα Φεβρουάριο....Τα δικά σας ποια ήταν;;

xoxo
Cindy




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου